poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Kartki i prezenty:)

W swoim "musztardowym" wpisie Qlka pokazała kartki wielkanocne - ja też się "chwalnę", co dostałam od dziewczyn:) Nie tylko na święta.

Kartka od Luli:






Kartka od Qlki (poczta przyniosła mi ją już po świętach, co nie umniejszyło w żadnym razie wrażeń, jakie mi dostarczyła!):





I kartka od Mariko (jako dodatek do wspaniałego prezentu - trzech obrazów... ale o tym potem:):


Lula przysłała mi również wycięty stempelek z moim netowym imieniem:)





Dziękuję dziewczyny:)

3 komentarze:

gulka pisze...

piękne kartki a stempelek mistrzostwo świata :)

Anonimowy pisze...

Jak miło, Martuśku:)
Cieszę się, że dotarła i chyba nawet wstążka się nie pogniotła.
Tylko trzeba się było jeszcze pochwalić, że królik to dzięki Tobie!

Koczes pisze...

Marteczko, zapraszam do mnie na bloga po odebranie nagrody dla przyjaciela:)